Naujienlaiškių siuntimas ilgainiui veda prie didesnių pardavimų

Naujienlaiškių siuntimasKaip dažnai jūsų įmonės, elektroninės parduotuvės atstovai užsiima naujienlaiškių siuntimu? Galbūt esate primiršę šį komunikacijos būdą? Verslų atstovai, norintys didinti pardavimus klientų ieško per įvairias reklamas socialiniuose tinkluose, Google Ads reklamą, pristatydami savo produktus mugėse, parodose, dalyvaudami įvairiuose seminaruose. Tokiu būdu surinkta auditorija vadinama šaltąja. Tai geras būdas ieškoti naujų klientų ir didinti prekės ženklo žinomumą.

Kartais verslininkai taip įsitraukia į šaltosios auditorijos kūrimą, kad pamiršta apie lojalius, buvusius klientus. Dabartinėje situacijoje Lietuvoje ir pasaulyje, siaučiant pandemijai, sumažėjus apyvartai, pats laikas atsigręžti į šiltąją auditoriją t.y. žmones, kurie jau lankėsi interneto svetainėje, galbūt kažką įsigijo, užsiprenumeravo naujienlaiškį. Bendravimas su šiltąja auditorija dažniausiai vyksta internete, tam naudojant socialinius tinklus. Naujienlaiškių siuntimas taip pat puikus būdas komunikuoti su klientais, apie jį – šiek tiek plačiau.

Jeigu kyla klausimas ar teisinga jūsų naujienlaiškių rinkodara, atsakykite į žemiau esančius klausimus:

1. Kaip dažnai naujienlaiškiai siunčiami?

2. Kiek procentų laiškų yra atverčiama?

3. Koks procentas būna užblokuojami po siuntimo?

4. Kokio turinio naujienlaiškiai dažniau atverčiami?

5. Kokio turinio naujienlaiškių siuntimas atveda klientą iki pardavimo?

Jeigu bent į vieną klausimą atsakėte „nežinau“, vadinasi jūsų naujienlaiškių rinkodara neveikia efektyviai. Dažnai iškylančios problemos, dėl kurių atsisakoma el. laiškų siuntimo yra tai, kad ilgai užtrunka el. laiško maketavimas ir išsiuntimas, nematoma analizė – kiek laiškų buvo atversta ir kt., naujienlaiškių siuntimas neatneša laukiamos grąžos – pardavimų.

Iš tiesų, tikslingas darbas su šiltąja auditorija per naujienlaiškių siuntimą ilgainiui turėtų atvesti prie didesnių pardavimų. Galbūt to nebus pirmą ir antrą kartą išsiuntus laiškus, nes šioje srityje reikia įdirbio. Pradžioje užmegzti šiltą ryšį su klientu, įdomia, naudinga informacija bei pasiūlymais patraukti jo dėmesį. Reikia analizuoti rezultatus ir klasifikuoti duomenis, kad geriau pažintumėte savo vartoją, jo pirkimo įpročius.

Komunikacija per naujienlaiškius nėra kažkas labai sudėtingo, ją galėtų atlikti vienas iš įmonės darbuotojų, jeigu pasirinktų tinkamą naujienlaiškių siuntimo platformą internete. Tada laiško sukūrimas neužims daug laiko, jį galima išsiųsti daugybei adresų vienu paspaudimu ir gauti visus reikalingus duomenis analizei.

Palikite atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *