Elektroninės parduotuvės kūrimas atveria kelius į pasaulinę rinką

Turite verslą ir norite plėsti jo apimtis? Ar nebūtų šaunu, jei savo prekes galėtumėte pasiūlyti visam pasauliui – tik įsivaizduokite, kiek potencialių klientų laukia jūsų produkto. Taip, tai tikrai įmanoma ir net nereikalauja itin didelių investicijų. Be to, internetu prekiauti galima net neišvykstant iš savo biuro, o tai labai patogu. Tarptautinei prekybai kelius atveria elektroninės parduotuvės kūrimas. Štai, ką reikia žinoti, jei norite prekiauti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

Reikalingos papildomos funkcijos

Jei kuriate internetinę parduotuvę ir žinote, kad norėsite ją naudoti ir prekybai užsienyje, iš anksto pasirūpinkite keliomis reikalingomis funkcijomis. Viena svarbiausių – svetainės kalbos keitimo funkcija. Beje, vertimus gali atlikti ir automatinė sistema. Jie gal ir nebus tobuli, tačiau leis suprasti informaciją, kurią galėsite pateikti bet kokia kalba.

Taip pat reikalinga ir valiutos pasirinkimo funkcija – parduotuvėje kainos turi būti perskaičiuojamos automatiškai, kad pirkėjas iš karto matytų, kiek jam teks mokėti pasirinkta valiuta.

Atkreipkite dėmesį ir į siuntų pristatymo būdus – skirtingose šalyse jie bus skirtingi, tad turite pasirinkti jūsų parduotuvei priimtinus būdus. Tarptautinei rinkai skirtos elektroninės parduotuvės kūrimas yra sudėtingesnis, tačiau tai galimybė pasiekti daugiau vartotojų.

Galimas ir kitas sprendimas – kopijuoti tą pačią parduotuvę ir kurti skirtingas jos versijas įvairiomis kalbomis. Tokiu būdu galima sumažinti funkcionalumo poreikį, tačiau administruoti skirtingas parduotuves bus sudėtingiau – gerai apgalvokite ir įvertinkite, koks sprendimus jūsų atveju bus naudingesnis.

Rinkos analizė

Lietuvoje viskas atrodo žinoma ir pažįstama, tačiau net ir vietinei rinkai skirtos elektroninės parduotuvės kūrimas dažnai tampa rimtu iššūkiu, kai reikia priimti sprendimus dėl atsiskaitymo būdų, siuntų pristatymo ir kt. Dėl to neverta aklai spėlioti, kokie sprendimai pasiteisins užsienio rinkose – atlikite tyrimą ir pasidomėkite, kad yra populiariausia konkrečioje šalyje. Ten gali būti naudojami ir tokie atsiskaitymo ar pristatymo būdai, kokių Lietuvoje net nėra.

Reklama ir SEO

Vien sukurti elektroninę parduotuvę nepakanka, reikia padėti vartotojams ją surasti. Ir ši taisyklė galioja visose rinkose, todėl turite apie tai pagalvoti. Elektroninės parduotuvės kūrimas yra geras metas apgalvoti reklaminę strategiją ir pradėti rūpintis SEO reikalais: paruošti tekstus, kategorijų aprašymus ir kitą informaciją, suplanuoti išorinę SEO optimizaciją.

Dažnai manoma, kad elektroninė parduotuvė anglų kalba bus universali ir tiks įvairių šalių rinkoms. Jei taip galvojate ir jūs, pasvarstykite apie reklamos ir SEO galimybes – anglų kalba informacijos internete yra labai daug, todėl labai didelė ir konkurencija. Ką tai reiškia? Ogi tai, kad norint pasiekti rezultatų, reikės daugiau investuoti. Galbūt mažiau populiarios kalbos yra geresnis sprendimas patekti į užsienio rinkas? Įvertinkite visus aspektus.

Palikite atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *