Kad komercinių patalpų nuoma Kaune nekeltų sunkumų

Jei jus domina komercinių patalpų nuoma Kaune, turite racionaliai įvertinti jums siūlomus variantus. Kadangi biuro patalpos svarbios ne tik kaip konkreti darbo zona, bet tuo pačiu kuria ir pridėtinę vertę, t. y. formuoja bendrovės įvaizdį, stiprina darbuotojų pasitenkinimą, padeda pritraukti klientų dėmesį ir pan., nereikėtų skubėti priimti galutinio sprendimo.

KonversusAuganti komercinių patalpų nuomos rinka suteikia itin plačias pasirinkimo galimybes. Kad būtumėte patenkinti priimtu sprendimu, turite susidėlioti aiškų savo lūkesčių ir poreikių sąrašą. Žinoma, negalima paneigti, kad kaina atlieka vieną svarbiausių vaidmenų, tačiau gerėjant biurų nuomos situacijai, galime užtikrinti, kad rasite optimalų kainos ir kokybės santykį.

Į ką turite atsižvelgti, jei nusprendėte nuomotis komercines patalpas?

Biuro vieta mieste. Rinkdamiesi biuro patalpas, visų pirma turite įvertinti biuro lokacijos vietą. Praktika rodo, kad populiariausias smulkaus ir vidutinio verslo pasirinkimas – patogus ir komfortiškas verslo centras, kuriame įrengtos šiuolaikiškos, modernios, erdvios biuro patalpos. Verslo centrai statomi tiek miesto centre, tiek toliau nuo didžiųjų gatvių. Abu sprendimai turi savų privalumų ir trūkumų. Jei jums svarbus nuolatinis klientų srautas, patalpos miesto centre turės svarių privalumų. Iš kitos pusės, centrinių patalpų nuoma yra gerokai brangesnė už atokesniuose rajonuose esančių verslo centrų pasiūlymus. Jei nuolatinis klientų srautas jums nėra aktualus, kur kas racionalesnis pasirinkimas – toliau nuo centro esantys verslo centrai, kurie yra patogiai pasiekiami tiek viešuoju transportu, tiek nuosavu automobiliu ir apsaugo nuo itin didelių eismo spūsčių.

Biuro dydis ir išplanavimas. Būtina įvertinti ir biuro patalpų dydį bei išplanavimą. Žinoma, turite įvertinti darbuotojų skaičių ir užtikrinti, kad visi darbe jaustųsi maksimaliai patogiai. Turėkite omenyje, kad jūsų verslas turėtų plėstis, o tai reiškia, kad darbuotojų skaičius augs. Dėl to verta iš anksto apgalvoti nuomojamų patalpų plotą ir turėti idėjų, kaip galėtumėte įkurti vieną ar kelias papildomas darbo vietas. Nepamirškite, kad darbuotojų pasitenkinimui ir komfortui reikalingos ne tik erdvios darbo vietos, bet ir laisvalaikio zonos, poilsio / pietų kambariai ir pan.

Biuro nuomos sąlygos. Galiausiai, būtina atsižvelgti į jums siūlomas nuomos sąlygas. Šiuo atveju reikia įvertinti ne tik biuro kainą, bet ir papildomus privalumus, kuriuos jums žada nuomotojas. Pvz., pasidomėkite, ar šalia centro yra automobilių stovėjimo aikštelė, kuri yra svarbi kiekvienam nuosavą transporto priemonę vairuojančiam darbuotojui, klientui ar verslo partneriui. Išsiaiškinkite, kokios yra nuomos sąlygos, pvz., ar gausite papildomą nuolaidą, jei nuspręsite pasirašyti ilgalaikės nuomos sutartį? Galbūt verslo centras siūlo nuolaidas šalia esančiam restoranui? O gal nuomotojas siūlo pilnai įrengto biuro paslaugas?

Palikite atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>